Blog om målbar hr

Her vil du løbende finde artikler om de emner, vi i Master Danmark brænder for.

Omdrejningspunktet er målbar HR og det at arbejde med mennesker. Forskellige både interne og eksterne bloggere vil skrive om det, de brænder for.

 

  • Gå fra erkendelse til handling med EASI

    Vi møder Bjarne Brynk på en cafe i Odense en varm formiddag, han har lige være ude at styrketræne med et lederteam, han arbejder sammen med. Bjarne er ellers ikke ofte i Danmark, da han rejser rundt i hele verden og hjælper mennesker med at gå fra erkendelse til forandrende handling, der skaber værdi for andre. Hans arbejde er ofte med det Tyske Handelskammer og det handler om værdiskabende rådgivning i forhold til forandringsledelse, at ændre salgskultur og det han kalder ”Change Management in Augenhöhe”.
  • Er dine certifikater synlige?

    Der er stor værdi i at vise sine faglig egenskaber frem på sit CV og ikke mindst sin LinkedIn profil. Master certificerer flere hundred personer hvert år og vi sender selvfølgelig et fint certifikat når kurset er bestået.
  • HVILKEN TESTLEVERANDØR PASSER TIL DIN FORRETNING?

    Markedet for erhvervstest – til rekruttering eller udvikling af medarbejdere – er stort og der er mange leverandører at vælge imellem. Hvis du ikke er vant til at sammenligne testleverandører, kan det være svært at vurdere hvilke parametre, der er relevante. Derfor har jeg samlet mine bud på hvilke spørgsmål du kan stille dig selv inden du vælger testleverandør.
  • GÅ METODISK TIL EN REKRUTTERING OG FIND DEN RETTE TIL JOBBET

    Jeg har talt med Birgitte Eilersen om, hvordan hun sikrer sig, at hun altid gennemfører en professionel og kvalitetsbetonet rekrutteringsproces. Birgitte er direktør i rekrutteringsvirksomheden Promando og har mange års erfaring med at rekruttere.
  • Konkrete tricks til HR på sociale medier

    Det at finde og tiltrække de bedste kandidater til virksomheden er en HR opgave, der med fordel kan forbedres ved at skele til de virkemidler marketing bruger, når de tiltrækker kunder. Medarbejdere og kunder er ens, handler ens og påvirkes af de samme ting. Derfor kan vi tiltrække dem på samme måde men med forskellige historier.

År