historier om at skabe værdi i arbejdet med mennesker

Vi samler på gode historier om hvordan vores kunder skaber målbar værdi med vores løsninger. Den bedste effekt får man ved at tilpasse metoden til forretningen og derfor er ingen historie ens.

Vi håber at du kan blive inspireret af historierne og kan se mulighederne for din egen forretning. Vi tager altid gerne en dialog om hvordan du kan forbedre rekrutteringen eller udvikling af mennesker i din forretning.

Mangler din historie? Har du skabt flotte resultater med Masters løsninger, så vil vi rigtig gerne høre din historie. Tag fat i Mia eller din Master-kontakt, så vi kan inspirere flere med gode historier og resultater.

case BDO

En ting er hvad du kan fagligt og hvad du præsterer, men ligeså relevant er det, hvem du er som person og hvad du motiveres af.

Læs casen om BDO

Mavefornemmelsen blev erstattet af data og det gav tydelige resultater

Hos Stay U-nique, som lejer ferieboliger ud i Barcelona er personligheden afgørende for at passe ind i jobbet

Læs mere

MPA styrker dialogen før, under og efter jobsamtaler

I Uddannelses- og Forskningsministeriet har man for nylig valgt at styrke rekrutteringsprocessen. Det sker bl.a. ved at begynde at inddrage MPA-testen

Læs mere

BDO SKABER STOR VÆRDI VED AT DROPPE MUS

I BDO droppede man for 5 år siden MUS og nytænkte hele konceptet. Værdien af dette viser sig nu tydeligt på bl.a. medarbejdernes arbejdsglæde og kundetilfredsheden.

Læs mere

Alm. Brand yder også sublim kundeservice internt

I løbet af de sidste 3 år har forsikringsselskabet Alm. Brand gennemført en kundeservicestrategi "Kunden Først" med fokus på det de kalder sublim kundeservice. I den forbindelse har de lavet et træningsforløb, hvor de bruger en række forskellige værktøjer – et af dem er typologien EASI.

Læs mere

HPT vil finde ledelsespotentiale på en ny måde

Vi skal rekruttere 25 unge ledelsestalenter til en tænketank. Vi vil ikke kigge på karakterer da de er så unge at de endnu ikke har lange CV’er. De skal have det rette mindset og potentialet til at blive gode ledere.

Læs mere

Torbjørn giver SparNords afdelinger ny energi med EASI

Når der er brug for at styrke kommunikationen, udvikle samarbejdet eller skabe mere fokus på salget i en bankafdeling i SparNord, så ringer man til Torbjørn fra HR. Han tester de relevante medarbejdere i EASI og tager ud i afdelingen og holder en EASI-workshop med forskellige øvelser.

Læs mere

Service er et spørgsmål om værdier fremfor KPI'er

BRIGHT har reduceret tidsforbruget i arbejdet med rekruttering hos If forsikring med 30 procent – ganske enkelt ved at lade BRIGHT udpege de mest optimale kandidater.

Læs mere

Hvilken farve er du på jobbet?

Typologien EASI er en del af den samlede strategi hos Skandia.

Læs mere

BRIGHT gør service målbart hos Securitas

Securitas A/S har, sammen med andre virksomheder, været med til at udvikle BRIGHT, hvor mere end 400 af de ansatte har gennemført BRIGHT.

Læs mere

Metis giver Saxo Bank et bedre workflow

”Masters analyseplatform Metis har givet os fleksibilitet til at screene kandidater på netop de parametre, der er vigtige for os.”

Læs mere

Hays identificerer eksperter med Master

Hays er verdens førende eksperter i rekruttering af specialister.

Læs mere