E-learning (1-2 timer)

Din e-learning består af en generel introduktion, teori om BRIGHT og så tager du selv en BRIGHT test.

Online certificering

En online kursusdag

Vi træner brugen af BRIGHT og sætter den i spil med praktiske øvelser og træner en tilbagemelding.

Certificering: Eksamen og certifikat

Eksamen og certifikat

Du tager eksamen online og får derefter dit certifikat.

Dit udbytte af en certificering

  • Du lærer at afdække og analysere testtagerens adfærd og match i forhold til den ønskede adfærd i jobbet.

  • Du får praktisk træning i at målrette interviewet til opgaven og anvende BRIGHT til dialogbaseret tilbagemelding.

  • Vi træner hvordan du gennem et struktureret interview og rigtige spørgeteknikker kan undgå bias.

  • Du lærer at fastsætte succeskriterier for optimal adfærd i specifikke stillinger i service branchen. Fx gennem en datadreven tilgang.

  • Du lærer hvilke teorier og principper, der ligger bag BRIGHT og hvordan den er bygget op.
BRIGHT servicetest

Hvad er BRIGHT servicetest?

Drømmer I om kundeservice, der overgår forventningerne – hver gang? Med BRIGHT kan I finde de rette medarbejdere, der matcher jeres høje standarder for exceptionel kundeservice. Tag kontrol over rekrutteringsprocessen og gør god kundeservice målbart!

BRIGHT servicetest måler på disse 6 parametre:

  • Integritet
    Opfattes som pålidelig og handler i overensstemmelse hermed. Har høje moralske standarder.
  • Omhyggelighed
    Er meget opmærksom på detaljer og samvittighedsfuld ved afslutningen af jobopgaver.
  • Salgsselvtillid
    Er interesseret i salg, overbevisende og har tillid til evnen til at sælge.
  • Serviceorientering
    Er behagelig overfor andre og viser en åben og hjælpsom holdning.
  • Social selvtillid
    Starter let samtaler med andre og er social og indflydelsesrig.
  • Stresstolerance
    Forbliver rolig i stressede situationer. Er følelsesmæssigt kontrolleret, når man er under pres.

Marienlyst Strandhotel

God service hos Marienlyst Strandhotel

Hvordan strømliner man en rekrutteringsproces, når man har en høj volumen af ansættelser til gæsteservice? For Marienlyst Strandhotel blev løsningen at gå helhedsorienteret til værks og som led i processen anvende servicetesten BRIGHT. Resultatet: En mere fair, grundig og professionel proces og nye medarbejdere med tårnhøjt serviceniveau.

Udvid din viden - bliv certificeret nu

Har du brug for vejledning til at vælge den mest relevante certificering? Ring til os på 7027 7080.