BRIGHT - gør service målbart
BRIGHT er et online screeningsværktøj, der måler kandidaters serviceadfærd op mod specifikke kriterier for ønsket serviceadfærd i stillingen. Testen er fleksibel at anvende, og giver dig hurtigt overblik over egnede kandidater.
Definer, hvad exceptionel service er for jer og ansæt de rigtige kandidater, der kan yde den service.

Hvorfor skal du vælge BRIGHT?
Ansæt de rette medarbejdere til at yde exceptionel kundeservice
BRIGHT servicetest betegnes som en low complexity test. Det betyder, at den er let og hurtig at besvare for kandidaten eller medarbejderen. Desuden er testen så brugervenlig, at alle kan anvende resultaterne med det samme. Det er fx oplagt, at butiksledere eller driftsledere selv bruger BRIGHT i det løbende arbejde med rekruttering og udvikling.
Vidste du, at Masters platform er integreret med flere ATS-systemer? Bruger du f.eks. Teamtailor, kan du nemt og hurtigt udsende vores test gennem systemet. Læs mere her.
BRIGHT funktioner
Hvad får du?
BRIGHT gør service målbart. Med forskellige rapporter og analyser tilgængeligt, kan du vælge de medarbejdere, der yder exceptionel service.

Rapporter
Dit output
2 rapporter til at give god feedback. Kan vises til leder og testtager

Analyser
Dit overblik
2 analyser, så du kan sammenligne forskellige testsvar, se mønstre og forskelle

Matchprocent
Find den rette
Lav et kriterie, der passer til stillingen og se, hvor stort et match, kandidaten har.

Vil du se BRIGHT og funktionerne?
Book en demo, og få en gennemgang af BRIGHT. Vi viser dig vores platform og tager en snak om, hvordan BRIGHT kan hjælpe med at lette jeres rekrutteringsproces.

Hvad måler BRIGHT?
BRIGHT måler på 6 parametre inden for salg og service. Når I har fastlagt, hvad god kundeservice betyder for jer, kan I screene kandidater på lige præcis de parametre.
BRIGHT servicetest måler på disse 6 parametre:
- Integritet
Opfattes som pålidelig og handler i overensstemmelse hermed. Har høje moralske standarder. - Omhyggelighed
Er meget opmærksom på detaljer og samvittighedsfuld ved afslutningen af jobopgaver. - Salgsselvtillid
Er interesseret i salg, overbevisende og har tillid til evnen til at sælge. - Serviceorientering
Er behagelig overfor andre og viser en åben og hjælpsom holdning. - Social selvtillid
Starter let samtaler med andre og er social og indflydelsesrig. - Stresstolerance
Forbliver rolig i stressede situationer. Er følelsesmæssigt kontrolleret, når man er under pres.
Det er muligt at slå parametret "salgsselvtillid" fra, så BRIGHT ikke måler på dette, hvis det ikke er relevant i den givne stilling.
Når kandidaterne har taget BRIGHT, får I en matchscore og kan se, hvem der bedst matcher jeres kundeserviceniveau.

Sådan hjælper BRIGHT Marienlyst Strandhotel med at ansætte de rette
Hvordan strømliner man en rekrutteringsproces, når man har en høj volumen af ansættelser til gæsteservice? For Marienlyst Strandhotel blev løsningen at gå helhedsorienteret til værks og som led i processen anvende servicetesten BRIGHT. Resultatet: En mere fair, grundig og professionel proces og nye medarbejdere med tårnhøjt serviceniveau.

Videnskaben bag
BRIGHT er en adfærdstest med særligt fokus på salg og service, udviklet til screening og udvælgelse af medarbejdere i kundeserviceroller (detail, sikkerhed, hoteller, transport, rekreation, callcentre mv.).
Testen er udviklet af Master International i Danmark, hvor psykologer, psykometrikere, og dataeksperter sikrer testens kvalitet på et højt internationalt niveau. BRIGHT er desuden udviklet i samarbejde med medarbejdere og ledere fra flere servicevirksomheder.
BRIGHT er designet til at være enkelt at bruge som rekrutteringsværktøj. Master tilbyder online træning og implementeringsworkshops for at hjælpe kunder med at forbedre deres workflow med BRIGHT.
Når du vælger testværktøj anbefaler vi, at du er opmærksom på validiteten (hvad er sikkerheden for, at metoden måler på det, vi ønsker at måle på?) og reliabiliteten (hvor præcis er metoden?). Der findes mange værktøjer på markedet, men det er ganske få, der er psykometrisk valideret og lever op til gældende standarder for professionelle testværktøjer.
Der er udført omfattende dokumentation for at give bevis for reliabilitet og validitet.
Lad os inspirere dig
Vi har samlet god solid viden og erfaring inden for HR siden 1985, og vi holder den frisk og opdateres dagligt. Vi deler dette frit her på siden og i vores nyhedsbrev hver måned.

10 regler for god kundeservice
Hvad er exceptionel service for jer, og hvordan sørger I for at ansætte de rette til at yde den service? Læs med i artiklen, hvor vi k...

10 regler for god kundeservice
Hvad er exceptionel service for jer, og hvordan sørger I for at ansætte de rette til at yde den service? Læs med i artiklen, hvor vi k...

Hvad er servicetest, og hvordan bruges den bedst?
Servicetest hjælper virksomheder i servicebranchen med rekruttering og udvikling. Lær mere om den eneste servicetest på markedet, BRIG...